Wednesday, December 12, 2012

My precious

Ayra sekarang dah 3 y.o. She is getting older and cleverer. Aku tak tau apa akan jadi kalau dia tak ada.

Opahnya selalu sangat mintak aku & erma tinggalkan Ayra di kampung. Sebab comparing Ayra dengan the other 2 cousin dia, Ayra paling senang nak jaga. Paling penting, Ayra tak penakut macam cousins dia. Cousins dia tak boleh berenggang dengan parents diorang. Kalau aku or Erma tak ada pon, Ayra kekadang tak heran. I blame that to the nursery.

So if tanya whether aku akan tinggalkan Ayra dengan either one of her grandparents, I say yes.... bile dia dah skolah... hehe. For now, susah aku nak lepaskan dia. Unless Erma beranak & berpantang di kampung.

Yes, Ayra will be getting adik soon. Its official. Erma pon dah masuk bulan ke-4 pregnant. Compare dengan pregnantkan Ayra, this time worst. Morning sickness nya teruk. Hope everything will be ok. In Sha Allah.

Work wise pon sama. Im getting busy, busier, busiest (ada ke?).. so I hope my lil family will continue dilimpahi rezeki & kesihatan berpanjangan dari Ilahi.

No comments: