Saturday, April 23, 2011

Its been a while...

Bukan aku dah lupa pada blog ni. Bukan jugak aku terlampau sebok mengalahkan PM. Cuma masa x mengizinkan utk aku mengupdate blog ni.

Ni kira paling lama pernah aku hibernate. Sebulan tanpa sebarang posting.... Tp aku tgk, bole kata hari2 ada org melawat blog ni. Dan aku mengucapkan terima kasih pada uols (a bit poyo plak rasa) yg either tertekan salah button smpai ke blog aku ni ke.... Or nak carik blog org lain, tetibe tersamapai kat sini or for what ever reason. Tq for that.

Agak byk benda berlaku for the past 1 month +. Ada kazen yg meninggal dunia, ada yg berkahwin, ada yg pasang niat nak kahwin lain... Hah, sah2 ni bkn aku k. Cerita pasal aku. Cerita pasal Ayra. Cerita pasal MU. Dan mcm2 lagi. Mungkin ada yg aku update as a new post. Mungkin jua ada yg aku just compress into 1 post. Or mungkin ada yg aku x update langsung sbb lupa. Kalo aku ingat, aku update.

Anyway...
Thanks for reading my blog. I will continue to write as long as god allow me, InsyaAllah.

Wassalam.

posted from Bloggeroid

No comments: