Thursday, September 20, 2012

Renewed ambition

Aku blog bile aku nak. Macam v Persie score bile dia nak. Tapi aku takde kena mengena dgn v Persie. Cuma aku adalah penyokong tegar United.

Bile aku tgk yg rapat dgn aku berjaya dlm kehidupan diorg skrg, aku agak cemburu dgn kejayaan diorg. Mmglah nmpk senang tapi komitmen, beban diorg.... diorg je yg tau. Tp aku nak berjaya mcm diorg.

Skrg ni rasanya mcm dah lmbt kot if aku nak start anything fresh. So apa yg patut aku buat adalah getting better on what I do best. Aku ada anak bini nak kena tanggung. Tu blm masuk cerita kalo aku nak bg Ayra adik lg... Dgn keadaan aku skrg ni, tak tau la aku mampu ke tak nak menyara famili aku.

Betullah org ckp, dulu masa aku membesar..zamannya susah. Tapi orgnya senang. Sekarang ni zaman senang, tapi orangnya plak susah...

Dah mcm tulis diari plak. Bukan apa, aku kena tulis kat sini untuk menyedarkan diri aku yang aku belum senang lagi. Aku belum mampu untuk membalas jasa mak bapak aku. Aku harap aku tak akan menyusahkan diorang. Semoga ada yang mendoakan aku berjaya. Tak jadi millionnaire, jadi orang tak berhutang pon cukuplah.

ا مين يراءببال الءمين...

No comments: