Saturday, January 02, 2010

1st Post 1431H/2010M

Slamat Tinggal 1430. Selamat datang 1431.
Bye Bye 2009. Welcome 2010.

Aku nak tulis 1 post utk mengenang tahun 2009. Tp bukan skrg.
Skrg aku sibuk. If aku x sibuk, masakan bulan disember 2009 aku x tulis pape post. Lagipon, laptop ditinggalkan bersama Erma bagi mengisi masa dia yg lagi bz dari aku.

Bile masuk tahun baru, org mesti nak berazam. Aku xder la. Aku cuma berdoa2 tiap2 kali pas solat moga keluarga aku diberkatiNya dan dilimpahi kesihatan dan rahmat berpanjangan. Amin. Lagi bagus berdoa dari berazam.

Disebabkan laptop xder, aku pon menjinak2 kan diri dgn bertwitter. Tp rase cam org giler. Sbb aku x add sape2 selain, Tun Mahathir...Chris Cornell...Tony Fernandes...Mark Hughes...dll nama2 tersohor dunia. Aku rasa mustahil mereka nak post something pd aku. Lainlah if aku pon artis.

If aku rajin, aku akan update blog ni. If x, carik ler aku dlm fb or twitter. itupon if tmpt yg aku pergi ader wifi, Maxis x pernah nak bagi free 3G connection pada aku walaupon aku adalah ahli Maxis One Club.

Apa ader dgn 2010?

Semoga korg sentiasa sehat walafiat, dicucuri rahmat dan hidup diberkati Allah.

Aku plak mengharapkan Liverpool x tersenarai dlm top 7 BPL supaya semua Crops boleh diam terus dari membebel tentang nak menang apa2 piala. Aku juga mengharapkan MU ble deny all odds dan menang title BPL season ni eventhough susah giler seh. Baru ar semua org tau yg MU are not made of Cristiano Ronaldo & mamat tuh make the biggest mistake of his career life by moving to Real Madrid.

June 2010 plak akan menyaksikan aku akan amik cuti lebih dari biasa. sbb World Cup tiba lagi!! Dah tentu aku nak tgk bagaimana Marcelo Lippi mengemudi Italy. Mmg Italy bkn favourite. Tp aku bkn cam peminat Liverpool yg suka beralih team bile team sendiri maen teruk!.

X dilupakan aku menunggu 2nd book of The Strain Trilogy. X sabo beb! Movie wise...terpaksa dilupakan as me & Erma dah ade Ayra. So if kitorg nak tgk movie, kenalah tgk movie kat tv jer...

tu jer buat masa ni... ada masa, aku sambung.

Hasta Manana...Chica

No comments: