Thursday, June 10, 2010

Deserted Elmina....


Pagi tadi aku ader meeting d bkt beruntung. Memula ingat nak bekpas kat R&R Rawang, but then change my mind utk try R&R Elmina Utara.
FYI, R&R Elmina ni terletak d Hiway Guthrie (GCE). Its kinda shortcut to the northern region PLUS instead of using NKVE. Unfortunetely, eventho shortcut...tp byk tol.
Back to my story... Aku dah bp kali actually nak singgah R&R ni if aku ader kije kat Bkt Beruntung or Tg Malim, but biasalah...gerak lmbt dr opis..then bwk lelaju to destination. Among the reason aku nak singgah kat R&R ni ialah sbb dia ada free wifi. But, boy...what awaits me was not what I anticipated.
Mcm pekan yg ditinggalkan..
Serios beb! Sesampai jer kat situ, aku jer sesatunya keta yg singgah kat situ. Then the kedai - ade 2 jer yg bukak dr almost 10 or more kedai. & salah satu kedai tu lintang pukang seh brg2nya. Maybe sbb pagi & x expect ader org nak singgah kot.
Aku g ke kedai ke-2 and kedai ni jual air & kopok jer.. "Ape aku nak mkn ni?" Then nasib baik budak dlm kedai tu tunjuk ader sebukit nasi lemak diletak atas meja. So...aku blasah jer la nasi lemak tuh and order teh o suam. Nasinya sejuk plak...adoi...Nasib baik airnya ok.
Sedang aku berusaha utk ngabiskan nasi lemak sejuk tuh, smpai ar sefamili nak bekpas (cam aku) kat situ. Slps tgk2 kedai2 yg ade, famili tu blah. Aku rasa diorg mesti g R&R rawang. Seriously...apa yg aku ingat time tu - cepat ar abis nasi lemak nih!.
Apa yg aku nmpk lagi? Meja kotor beb! Pekerja2 cam kat normal R&R ada, tp aku tak tau ape yg diorg buat. Pergh...mmg ilang selera aku. Tp sbb dah lapo, blasah jer la. hehe.
Yg penting - pas ni jgn harap ar aku nak singgah kat R&R ni lagi. Aku tak cek plak ade wifi ke tak...mls!

No comments: