Thursday, September 02, 2010

Saya dah 10 bulan!!

Saya comel yg amat
  • My daughter dah umor 10 bulan!
  • Kejap je budak ni dah beso, maka kejap jer aku dah makin tua.
  • Ayra dah pandai mcm2 skrg. Aku dah mls mcm2 skrg.
  • Ayra dah pandai panjat sofa utk berdiri, then meniti sofa. Aku terkial2 jd bodyguard memastikan Ayra x tergolek dog. If tergolek & x serious, aku buat dunno. If tergolek dlm keadaan dahsyat 13, aku akan menyelamatkan keadaan.
  • Ayra ada lebih dari 5 pasang baju raya. Aku dpt sepasang, itupon mak aku buat. Thanks mak! Kalo tak, aku akan beraya dgn secara ala kadar (tp anak bini ala..ala...).

3 comments:

Cutestamoi said...

Eleh.. sendiri yg tak mau beli baju raye mau bising dlm ini blog pulak.. :p
Kitorang raye sakan tahun ni. Tu lah tema nye. Hahaha
Bebiu.

sabya said...

ayat terakhir tuh taley blaaaaa HAHA

moze said...

amoi: eh...eh..sapa kata x mo bli baju raya? suka suki jer...
Sabya: hehehe...