Thursday, January 27, 2011

Athena: Goddess of War



Since dah 'berhijrah' ni, aku suka layan tv. Especially channel yg sblm ni aku xble tgk.

Athena ni adalah drama korea yg disiarkan d channel 393 One. Drama ala2 mcm siri 24 lakonan Keifer Sutherland ni adalah sambungan kpd cerita Iris dulu.

Memula dpt tau psl cite ni, yg aku tau hanyalah psl ni....


Yes!!
Aku cuma tau psl God of war jer, krekos. Tp cite ni psl goddess of war. Ingatkan dah nama citenye goddess of war, mesti heroinnya cun....tp aku silap. Ala kadar jer.

Mengikut trailer drama ni, drama ni adalah yg termahal pernah dibuat mencecah jutaan won. Kalau drama pon diorh sanggup buat juta2. Inikan plak flim.

Since cite ni still baru, aku x dpt nak bg detail sinopsis. Tg dah separuh jln nnti baru aku update k.



For those yg dah 'berhijrah' mcm aku, kena la lyn channel mcm ni baru puas ati tgk tv.

Baru best!! Hehe

'Redifining the world'

No comments: