Wednesday, June 22, 2011

Aku vs. Erma


Rilex.... Aku x gaduh dgn Erma. Kalo gaduh pon...kami akan berbaik semula.menjelang mlm hari.... Hehe.

Aku dan Erma selalu tak sependapat. Tapi kami sentiasa memahami kehendak masing masing. Maka kami wont let things become out of proportion. Kami sayang Ayra.

Korg tau yg aku fanatik pasal MU. Sejak Erma kenal aku, dia mula suka pada Arsenal. Itupon psl baju yg dia amik dari adiknya Bitah. Sejak itu dia sokong Arsenal. Bila tanya nama pemain Arsenal....hmmm. Sedih jawapannya. Nasib baik dia tak minat Liverpool, kalau x... X jadi aku kawen dgn dia.

Aku jugak minat Roger Federer. Dia adalah pemain tenis legend. Aku minat Federer dari dia main double dgn Martina Hingis. Aku minat Martina Hingis. So since Hingis dah bungkus... Aku teruskan minat aku dgn Federer. Erma pulak minat Nadal. Nadal hensem, erma kata. Aku kata aku lagi hensem... Dia marah.

Boleh kata apa saja yg aku suka, Erma akan suka the opposite way. So tak merasa la aku merealisasikan angan2 aku masa aku berusia 16 tahun utk melihat aku & gf aku pakai jersey MU sesama.... Tp semua ni cuma menambahkan keseronokan aku utk bercinta dgn Erma. Eventho we are not on the same frequency, but we complement each other very....very... Well.

Cuma aku risau....

Aku risau akan pilihanraya umum yg akan menjelang kelak. Mcm yg lain, aku & Erma x sependapat. Question is aku nak balik Johor mengundi & Erma wajib (dia kata) balik Selama mengundi, so how are we going to be separated? Last PRU, eventho kitorg blk separate hometown, masa tu cuma kami berdua shj. Skrg kami ada Ayra. For me, aku sanggup beralah utk x blk Johor. Tp Erma x bole.... Aku blk selama? Lagi la x bole. Melanggar prinsip aku pulak.

For me, the best solution is for both of us dok SA diam2. Dua2 x payah mengundi until we resolved our IC address pd 1 tempat yg sama. Tgk la mcmane nnti... Aku harap kami akan ada better solution for this problem.

Until then..... I leave u with this gorgeous looking girl...





posted from Bloggeroid

No comments: