Monday, March 01, 2010

Ayra progress

Ayra dah 4 bulan.

Kejap jer rasanye...Aku still ingat time kelahiran Ayra cam baru semlm jer berlaku. But the fact is my little precious dah 4 bln dah. Yey!

Ayra dah pandai ape? Dia dlm progress nak angkat bontot dia n nak pusingkan bdn nak niarap. So far aku or Erma assist Ayra dgn pegang tgn dia dan dia akan pusingkan bdn dia.

Td baru 1st time tgk Ayra pusingkan bdn dia n pusing lg skali utk baring plak. Unintentional jer benda tuh jadik. But aku terharu tgk anak akunyer progress.


Baju & skirt Ayra yg Mak Wan bli di Mekah



Ayra dah tak dok diam time mandi

Ayra gak dah tak reti dok diam time mandi. Bkn nya tak baik, but aku suka tgk Ayra dah active time mandi. If not, keras kejung jer badan dia. hehe...

Gmbr atas ni bile Ayra dah beso sket, aku remove dari post ni. Mesti dia malu nnti gmbr dia topless ada kat dlm blog ayah dia...hehe

I Love my daughter. Bole giler if Ayra xder. Aku tak dpt bayang camane org ble sanggup buang anak bersepah2. Ada org bertahun2 tunggu nak dpt anak. Kena plak budak2 ni, dah beranak, buang plak merata2. Bongok. Buat pandai, tanggung risiko tak pandai.

I hope Ayra can progress utk meniarap plak pas ni. Aku tak risau eventho dah 4 bln, Ayra tak pandai meniarap lagi. She's special. Lahir Premature. So we can't treat her like other normal baby.

Comelnye Ayra.....hehe (Sambil hidung ayahnya kembang semangkuk)



No comments: