Thursday, March 18, 2010

Soccernet, Sokernet dan Marion Caunter

Lewat hari ini...er.. cam tak betul jer ayat tu.



Aku kebiasaannya akan membuka portal Soccernet utk mengetahui perkembangan tim pojaan hatiku setiap pagi tanpa segan atau tertinggal. Aku takkan bukak kalau aku tak bangun pagi yg mana.. skrg ni aku kurang lakukan dek kerna tugasanku memandikan Ayra.



Dlm byk2 portal sukan...Soccernet sering offer pandangan dan laporan yg lengkap bagi aku mengupdate tim aku dlm stadium fantasy astro...sesawang (?) yg lain kurang memberangsangkan....



Tapi...akhir2 ini..ader lagi 1 portal sukan yg menarik perhatian aku. Laporannya terperinci. Wartawannya berdedikasi. Yg penting sesawang ni adalah buatan Malaysia dan aku amat terhibur membacanya. Thanks to J yg introduce blog ni. Dia jugak among the reporters utk Sokernet. Aku ok jer tgk fellow Mancunian membuat laporan yg bak banner Manchester United yg berbunyik...






If korg nak laporan yg terkini berkenaan pasukan kegemaran korg dan nak gelak guling2 dgn laporan mereka yg mmg kelas..this is among the best blog yg korg kena baca.

Apa kena mengena Marion Counter dgn ini filem? Korang baca jer la blog tu dan korang akan paham...hehe

Majulah sukan utk negara....

Utk lebih lanjut..tekan kat sini

2 comments:

Jorji said...

tq BRO!

JANGAN LEPASKAN WALAU SEEKOR THE KOPS. kita tapau mereka cukup2~!

moze said...

Jorji: Jgn bagi can langsung pd itu scousers semua...wakaka