Tuesday, February 24, 2009

Updates...

Ader perubahan (lagi) dlm blog ini. Perubahan tidak bermakna tidak baik. Terpulang bagaimana kite menginterpertasikan (ntah betul ker x ejaannya)perubahan tersebut.
Basically, I will add a lot of risalah regarding Islam. Any article yg gue rasa patut di publishkan disini bagi mengingatkan diri sendiri and those who r reading this blog.
Gue akan review any lagu yg gue rasa best. If rajin, gue akan attachkan klip videonye sekali. Gue jugak akan review album yg gue baru beli. New movie yg gue tgk. Anything yg ble gue review, gue akan publish kat blog gue ini.
Hope that u guy(s) which read my posting can (or cannot) accept my comment/view sebaik2 nya. As gue akan tulis sesuke ati jer nanti.

P/s: Tgh recovering from flu and cough. Tensen tol!

No comments: