Thursday, April 01, 2010

Demam....


Every year without fail....aku akan kena demam yg agak teruk. Viral fever doktor panggil. Bagi those yg dekat ngan aku plak diorg panggil demam aku ni:
1. Masa time skolah - demam rindukan ketiak mak.
2. Masa kat u - demam rindukan awek.
3. Masa dah kije - demam rindukan awek jugak.
4. Bile dah kawin - demam rindukan....
Dari dulu smpai skrg aku mmg tak tau apa sebabnya..mesti kena skali setahun. Ni bkn jenis demam yg biasa tu beb. Aku siap mengigil sejuk bilamana cuacanya panas terik.
Hope ler aku yg demam ni tak berjangkit kat anak aku. If berjangkit...akulah yg paling menyesal. Kesian beb kat baby if kena demam. Bkn saje dia yg susah..mak bapak dia lg susah.
Aku sejak demam ni dah tak pegang Ayra. Rindu gak nak pegang dia...tp nak wat mcmane..kena la byk bersabo..
Moga cepatle demam aku ni kebah..dah tak sabo rasanye nak memain ngan Ayra.

No comments: