Thursday, April 29, 2010

Mari ber FM!

Yer...bkn sperti yg korg gmbrkan...hehe

Aku mmg tlh lama menceburkan diri dlm bidang membuang masa dgn main game tanpa henti. Time study dulu....aku sanggup tak mkn just by sitting in front of the PC playing the game. Back then..it's CM. Championship Manager.... Thats b4 the developer: Sports Interactive (SI) & Eidos bercerai talak 3. So pas bercerai... Eidos maintain dgn CMnya...& SI release their own football manager simulation - name Football Manager (FM).

By the way...selepas bercerai, aku pernah main CM 2008. My verdict... Mcm gampang. Maka berhenti lah aku menjadi manager.

Aku tak pernah main FM sblm ni. So since aku nak try main...aku download ar demo game ni. Bile dah start...its kinda user friendly and of coz made me interested (& Erma angry coz aku dah start leka dgn game ni). So aper lg...pg ar beli gamenya.

Maka bermulalah era ke'manager'an aku kembali...

Makanya...if aku x update blog ni for days...means that aku dah khayal main FM.

So...Mari kite ber'FM'!

No comments: